Eventregistratie

Het bestellen van een congresticket, stap voor stap

  • Stap 1: Klik onderaan deze pagina op ’toevoegen aan winkelmand’ om het ticket of hotelkamer van jouw keus te selecteren
  • Stap 2: Klik op ‘winkelmand bekijken’
  • Stap 3: Klik op ‘doorgaan naar afrekenen’ om te registreren en jouw betaalwijze te selecteren
  • Stap 4: In de pagina ‘afrekenen’ vul je de factuurgegevens in en vervolgens selecteer je de betaalwijze;
    • Vooruitbetaling: je ontvangt van ons na bestelling een factuur, zodat je de betaling per bankoverschrijving kunt voltooien
    • iDeal: je wordt doorverwezen naar de betaalpagina op de betaling te voltooien
  • Stap 5: Klik op ‘bestelling plaatsen’ om de betaling en bestelling af te ronden. Je ontvangt in eerste instantie een besteloverzicht per mail, binnen 24 uur ontvang je de factuur, welke dient als bewijs van inschrijving.
  • Nb.: Je kunt maar één ticket of hotelkamer per bestelling aanschaffen, omdat we de gegevens van de individuele deelnemers nodig hebben bij het registratieproces. Het kan zijn dat je voorafgaande aan de bestelling van het nieuwe ticket of hotelkamer de ‘cache’ van je computer dient te legen, zodat automatisch opgeslagen gegevens worden verwijderd. Gaat het om een groepsreservering (5 bestellingen of meer, dan kun je deze mailen naar info@wp-events.nl).
  • Bij het bestellen van een ticket of hotelkamer ga je akkoord met de annuleringsvoorwaarden (zie gekozen item).